![]() | |
| name dy tutti,sgt chomel ok...ohhh, i <3 cats |
![]() |
| grinding da workpiece :) awesome kawww |
![]() |
| Gas welding, my task ;) best sgt3333x |
![]() |
| Final product ;) |
![]() |
| ni grup study circle ak,grup 17 yg best :D |
![]() |
| cool,awesome n sweet =P |
![]() |
| we <3 robots |
![]() |
| grupmate with bro zaidi yg sgt baik ;) |
![]() |
| with bro ismail, kte gelak ala2 ebil kn..HAHAHA ;) |
![]() |
| opsss,gmbr goyang :( geng otai nih =P |
![]() |
| <3 Robotics Nite ;) |
| Jom msok unikl =P |
| Tahniah she sb xde krj cri krj o.O |
![]() |
| This happened 2 me :'( |
![]() |
| Smile :D |
![]() |
| pffttttttt....esaimen, projek sume pffftttttt o.O |
all these pictures are telling u what is happening 2 me lately :)
I've got good news n also bad news
but its okay
all of this I called L.I.F.E & R.E.A.L.I.T.Y
:)
keep smiling eventhough u r dying inside :)
I've got good news n also bad news
but its okay
all of this I called L.I.F.E & R.E.A.L.I.T.Y
:)
keep smiling eventhough u r dying inside :)














No comments:
Post a Comment
May Allah bless u!